Adresa pre komunikáciu: EPYX, s.r.o., Markušovská cesta 3247/4, 052 01 Spišská Nová Ves
Zákazník
Meno a priezvisko:
Adresa:
Telefónne číslo/emailová adresa:
Reklamovaný tovar/služba
Číslo dokladu o kúpe, alebo záručného listu:
Názov:
Dátum zakúpenia:
Príslušenstvo:
Popis závady:
______________________________________________________________________________
Navrhujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledujúcim spôsobom /požadované začiarknite/:
□ Výmena tovaru □ Oprava tovaru
V prípade ak bude reklamácia vybavená vrátením peňazí a ak si želáte zaslať peniaze na bankový účet uveďte jeho číslo:
V ……………………………… dňa …………………………………..
……………………………………..
Podpis zákazníka
Ak potrebujete kontaktovať našu technickú podporu (HelpPoint), môžete tak urobiť nasledujúcimi spôsobmi:
Neváhajte nás kontaktovať e-mailom na: info@epyx.sk alebo telefonicky na 0902 733 858. Radi vám pomôžeme situáciu vyriešiť.
Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti a urobíme všetko pre to, aby sme problém vyriešili čo najskôr.
Ďakujeme za váš záujem!
Aktuálnu dostupnosť produktu môžete zistiť priamo na stránke produktu. Ak sa vedľa produktu zobrazuje označenie „Na sklade,“ znamená to, že je okamžite k dispozícii na odoslanie. Ak je uvedený stav „Dočasne nedostupné“ alebo „Na objednávku,“ produkt momentálne nie je na sklade, ale môžete si ho predobjednať alebo nás kontaktovať pre viac informácií o predpokladanom termíne naskladnenia.
Ak potrebujete ďalšie informácie alebo máte otázky ohľadom konkrétneho produktu, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na info@epyx.sk alebo telefonicky na 0902 733 858. Radi vám poskytneme aktuálne informácie.